Aquest web utilitza galetes ("cookies") pròpies i de tercers per millorar l'experiència de l'usuari. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús.   Ok

FCPP Federació Catalana de Pitch and Putt

Reglament del XVII Campionat de Catalunya per Equips FCPP 2012

Ets a:  IniciNotíciesReglaments Competicions FCPPNotícia id 17291
22.12.2011

Reglaments Competicions FCPPReglament del XVII Campionat de Catalunya per Equips FCPP 2012

Reglament del XVII Campionat de Catalunya per Equips FCPP 2012. S'hauran de presentar les llistes dels jugadors integrants de cada equip fins el 13 de gener de 2012. 1ª prova el 28 i 29 de gener de 2012
Pagina nueva 1

 

FCPP - XVIIè CAMPIONAT DE CATALUNYA

PER EQUIPS DE PITCH & PUTT - INTERCLUBS 2012
 

 

REGLAMENT

 

1.-PARTICIPANTS

Podran participar tots els clubs pertanyents a la Federació Catalana de P&P que estiguin al corrent del pagament de les seves quotes com a membres, hagin realitzat la preinscripció a la competició i no tinguin cap deute o sanció pendent d’anteriors edicions d’aquest Campionat.

Tots els clubs poden presentar els equips que creguin convenient, però la preferència d’inscripció en cas d’exhaurir el nombre màxim de places serà per aquest ordre:

a)      Els equips participants a l’anterior edició.

b)     El primer equip dels nous clubs.

c)      Un equip addicional per club segons ordre de classificació de l’anterior edició, i desprès el segon equip dels clubs nous

d)     Un segon equip addicional segons el criteri c i així successivament fins a omplir les categories.

Tots els clubs caldrà que estiguin registrats en el Registre d’Entitats Esportives de la Secretaria General de l’Esport de la Generalitat de Catalunya com a clubs. Aquells clubs que encara no consten com a registrats però han sol·licitat ser-ho, hauran de presentar còpia de tota la documentació presentada. Podran participar aquells equips pertanyents a clubs que demostrin que han presentat tots els documents necessaris per la seva correcte inscripció abans de finalitzar l’any 2011.

Els equips andorrans no necessiten el requisit d’estar registrats en dependre d’una altra administració. Aquests clubs hauran de signar un acord de col·laboració amb la FCPP per a poder participar.

Sempre s’entén que els equips representen i depenen dels clubs i que tots els drets esportius són propietat del club. Aquests drets esportius no es poden cedir ni traspassar.

Els equips preinscrits segons la circular 05/2011 FCPP podran tenir plaça segons els criteris d’admissió abans esmentats. Els equips que s’hagin inscrit posteriorment seran acceptats en la competició si queden places vacants segons criteris organitzatius i per estricte ordre d’arribada de les inscripcions.

2.- COMITÈ D’ORGANITZACIÓ I DE COMPETICIÓ DE LA PROVA

El Comitè d’Organització estarà format pels membres de la Comissió Esportiva de la FCPP, podent actuar el Comitè d’Urgència d’aquesta comissió quan les circumstàncies ho requereixin.

El Comitè de Competició de la Prova estarà format per dos membres de la FCPP designats pel Comitè d’Organització i un responsable del camp on es jugui la competició. Presidirà aquest comitè un membre de la FCPP.

La suspensió de la prova prèviament a la seva celebració és responsabilitat del Comitè d’Organització i la suspensió de la prova durant la seva celebració és responsabilitat del  Comitè de Competició de la prova.

La suspensió de la prova amb motiu d’inclemències meteorològiques es regirà segons el protocol aprovat per la Junta Directiva de la FCPP i exposat a la circular 05/2006 FCPP.

3.- DIVISIONS I ZONES

Hi haurà quatre divisions, la primera divisió zona única, la segona i la tercera divisió amb dues zones de joc denominades est i oest, i la quarta divisió amb quatre zones de joc denominades nord, centre grup-1, centre grup-2 i sud.

L’any 2012, la primera divisió i les dues zones de segona i tercera divisió estaran formades pels 18 equips que a l’any 2011 van guanyar-se el dret per classificació a l’anterior edició d’aquest campionat segons Reglament de la Competició.

En cas d’una plaça vacant a qualsevol de les tres divisions, mantindria la categoria l’últim equip en baixar de categoria al mateix grup.

La segona divisió divideix Catalunya en dues zones (est i oest). El nombre màxim d’equips que podran participar a cada una de les zones de segona divisió serà de 18 per motius d’organització. Els equips participants podran escollir zona segons la situació del club al que pertanyen únicament quan el balanç d’equips d’ambdues zones així ho permeti, del contrari la FCPP els distribuirà segons consideri oportú per igualar al màxim el nombre d’equips participants a cada zona.

La tercera divisió divideix Catalunya en dues zones (est i oest). El nombre màxim d’equips que podran participar a cada una de les zones de tercera divisió serà de 18 per motius d’organització. Els equips participants podran escollir zona segons la situació del club al que pertanyen únicament quan el balanç d’equips de ambdues zones així ho permeti, del contrari la FCPP els distribuirà segons consideri oportú per igualar al màxim el nombre d’equips participants a cada zona.

La quarta divisió divideix Catalunya en quatre zones (nord, centre G-1, centre G-2 i sud). El nombre màxim d’equips que podran participar a cada una de les zones de quarta divisió serà de 18 per motius d’organització. Els equips participants podran escollir zona segons la situació del club al que pertanyen únicament quan el balanç d’equips de les tres zones així ho permeti per motius d’organització, del contrari la FCPP els distribuirà segons consideri oportú per igualar al màxim el nombre d’equips participants a cada zona.

Si dos o més classificats en la mateixa posició de diferents grups d’una mateixa divisió han d’entrar a definir una única plaça lliure, es donarà prioritat a aquell equip que hagi aconseguit més punts a l’edició 2011 del Campionat de Catalunya per Equips.

Els nous equips que participin en aquest Campionat començaran a la quarta divisió i podran escollir zona segons la situació del club al que pertanyen únicament quan el balanç d’equips de les tres zones així ho permeti per motius d’organització, del contrari la FCPP els distribuirà segons consideri oportú.

A totes les zones i divisions (exceptuant la 1ª divisió) es jugaran 7 proves i el còmput total de les 7 proves serà el que determinarà la classificació final. A 1ª divisió es jugaran 6 proves.

Les divisions, zones, dates i camps seus d’aquesta competició segons el sorteig efectuat per la FCPP son les següents:

4.- DATES DE LA COMPETICIÓ

  • 1ª jornada:      28 i 29 de gener
  • 2ª jornada:      10 i 11 de març
  • 3ª jornada:      28 i 29 d’abril
  • 4ª jornada:      2 i 3 de juny
  • 5ª jornada:      21 i 22 de juliol
  • 6ª jornada:      8 i 9 de setembre
  • 7ª jornada:      6 i 7 d’octubre

5.- SEUS DE LES PROVES

 

1ª prova

2ª prova

3ª prova

4ª prova

5ª prova

6ª prova

7ª prova

1ª divisió

Teià

Mas Pagès

bonÀrea

Oller del Mas

La Garriga

Portal del Roc

 

2ª div Est

Fornells

Papalús

Tennis Mora

Mas Gurumbau

Montseny

Castelló

Hcp 1

2ª div Oest

Roc 3

Vallromanes

El Vallès

Montjuïc

Can Cuyàs

La Figuerola

Bellpuig

3ª div Est

Platja d'Aro

Montseny

Mas Nou

Arbúcies

Gualta

Franciac

Papalús

3ª div Oest

El Vendrell

Bellpuig

St Cugat

Can Rafel

Portal del Roc

La Graiera

bonÀrea

4ª div Nord

Mas Pagès

Gualta

Perelada

Franciac

Fornells

Platja d'Aro

Castelló

4ª div C-G1

Hcp1

Mas Gurumbau

Can Rafel

Can Cuyàs

El Vallès

Roc 3

Vallromanes

4ª div C-G2

Sant Cebrià

Oller del Mas

Montjuïc

Tennis Mora

Badalona

La Garriga

Teià

4ª div Sud

Lleida

La Figuerola

Sant Jaume

Cambrils

Bonmont

l'Ampolla

El Vendrell

 

6.- ASCENSOS I DESCENSOS PEL 2013

Preveient un número similar d’equips preinscrits per la competició de l’any 2013, es mantindria el nombre de divisions i zones de forma similar a la de l’any 2012 amb la següent configuració: 1ª divisió (18 equips), dues zones de 2ª divisió (18 equips cadascuna), dues zones de 3ª divisió (18 equips cadascuna) i quatre o més zones de 4 divisió, els ascensos i descensos es realitzarien de la següent forma:

  • Els 4 últims classificats de 1ª divisió baixen a 2ª divisió.
  • Els 2 primers classificats de cada zona de 2ª divisió pugen a 1ª divisió.
  • Els 4 últims classificats de cada zona de 2ª divisió baixen a 3ª divisió.
  • Els 4 primers classificats de cada zona de 3ª divisió pugen a 2ª divisió.
  • Els 6 últims classificats de cada zona de 3ª divisió baixen a 4ª divisió.
  • Els 3 primers classificats de cada zona de 4ª divisió pugen a 3ª divisió.
  • En cas de renuncia de un equip, la plaça vacant es mantindrà per l’últim equip en perdre la categoria al mateix grup.

Altres formats no especificats aquí de configuració de grups i zones en funció d’una preinscripció per la competició de l’any 2013 molt diferent a la prevista es resoldran a la Comissió Esportiva de la FCPP seguint les directrius aquí marcades i de la forma més justa possible informant als jugadors el més aviat possible.

7.- MODALITAT DE JOC

Es jugaran dues modalitats. A cada jornada de joc, quatre integrants d’un equip jugaran Medal Play Scratch i puntuen les tres millors targetes. Els altres quatre jugadors participaran per parelles en la modalitat Fourball Medal Play Scratch, puntuant la millor parella.

La puntuació total d’equip es farà a partir de la suma de cops totals dels tres participants individuals que hagin fet un millor resultat més la parella que hagi fet el millor resultat.

En el cas que un equip (per circumstàncies de desqualificació o d´ incompareixença) puntuï menys de tres targetes individuals o cap fourball, se li aplicaran 100 cops per targeta, fins a completar les tres individuals més la targeta fourball.

8.- CLASSIFICACIONS

A cada prova corresponent a cada jornada de joc la classificació per equips es realitzarà segons la puntuació obtinguda per la suma de les tres millors targetes individuals i la millor targeta fourball.

Tots els equips es classificaran en 18 posicions diferents desfent els empats inicials mitjançant la suma de les dues targetes de joc descartades (1 individual i 1 de parelles), si encara així persisteix l’empat es decidiria per millor resultat individual descartat, per millor targeta individual de tot l’equip, segona millor targeta individual i tercera millor targeta individual. En cas de resultats idèntics per a tots els components dels equips empatats es tindria en compte la fórmula de desempat pels millors darrers 9, 12, 15 i 17 forats de la millor targeta individual, segona o tercera fins a desfer l’empat.

La classificació resultant a cada prova individual es traduirà en punts per la classificació acumulada de la competició seguint la següent taula:

1er classificat

100

10è classificat

33

2on classificat

90

11è classificat

28

3er classificat

80

12è classificat

23

4rt classificat

72

13è classificat

19

5è classificat

64

14è classificat

15

6è classificat

56

15è classificat

11

7è classificat

50

16è classificat

7

8è classificat

44

17è classificat

3

9è classificat

38

18è classificat

0

 

La classificació acumulada correspondrà a la suma de les puntuacions obtingudes a cada una de les proves jugades fins el moment. En cas d’empat entre dos equips, el desempat es resoldrà per millor resultat d’equip a l’última prova, millor resultat d’equip a la suma de les dues últimes proves, i així fins a completar totes les proves.

9.- EQUIPS

Els equips estaran formats per un màxim de 25 participants inscrits tots ells com a màxim en un equip de la forma establerta ja sigui abans de començar la competició o durant el transcurs de les diferents proves de la forma que estableix aquest reglament.

Tant en el moment del tancament de la notificació dels equips com en el moment de començar la competició, els jugadors participants hauran de tenir un handicap de joc 10,4 o inferior per equips de primera i segona divisió i 18.4 o inferior per equips de tercera i quarta divisió.

10.- TANCAMENT D’INSCRIPCIONS

S´ hauran de presentar les llistes dels jugadors integrants de cada equip (via Fax o e-mail) a la FCPP fins el dia 13 de gener de 2012, amb un mínim de 8 jugadors i un màxim de 25 jugadors per equip.

En aquesta llista haurà de constar obligatòriament el nom dels jugadors i el número de llicència de tots els jugadors inscrits. També caldrà especificar el nom del jugador que assumeix les funcions de capità de l’equip  i un número de telèfon de contacte i adreça d’e-mail. És molt recomanable que el capità de l’equip tingui accés a internet per poder realitzar les alineacions de cada jornada de joc.

11.- EL CAPITÀ DE L’EQUIP

Cada equip nomenarà obligatòriament un capità d’equip i ho farà constar a la llista de jugadors enviada a la FCPP. El capità serà la única persona de contacte amb l’organització de la prova abans de la seva celebració.

El capità serà el responsable de la notificació dels equips a cada jornada de joc a la FCPP així com l’abonament dels drets de joc a cada jornada de joc de la forma establerta, la incorporació de nous jugadors a l’equip i els canvis d’alineacions.

El capità de la prova podrà ser el capità de l’equip o qualsevol altre jugador de l’equip en la seva representació sigui jugador per aquella prova en concret o no.

El capità de la prova podrà donar consell a tots els integrants del seu equip durant el transcurs de la prova exceptuant quan el capità de la prova sigui jugador, en aquest cas només podrà donar consell a l’altre jugador del seu equip que jugui en el seu partit.

El capità de la prova, i en cas de que no hi sigui present, qualsevol jugador en la seva representació s’haurà de presentar 20 minuts abans de la sortida del primer jugador de l’equip a l’àrbitre tenint que identificar-se durant tota la celebració de la prova per tal de poder actuar com a capità de l’equip.

12.-  INCORPORACIÓ DE NOUS JUGADORS

Si un equip vol inscriure nous jugadors en el seu equip ho pot fer durant el transcurs de la competició en qualsevol moment menys en els períodes compresos entre el dimecres anterior a la celebració d’una prova i el diumenge de celebració d’aquesta prova per tal d’evitar que els canvis d’alineació un cop notificat l’equip per jugar una prova es facin amb jugadors no inscrits prèviament amb l’equip.

El màxim de jugadors possibles inscrits en un equip és de 25.

Els jugadors dels equips dependents d’un mateix club podran inscriure’s i jugar en un altre equip del mateix club que jugui en una categoria superior amb independència de si ja han jugat amb l’equip de categoria inferior, però un cop hagin jugat a la categoria superior no podran tornar a jugar a la categoria inferior durant la temporada 2012.

Els jugadors inscrits a qualsevol equip podran canviar d’equip sempre que no hagin participat encara a cap prova de la temprada 2012 amb independència del club al que pertanyin cap dels dos equips.

La forma d’incorporar un jugador en un equip és mitjançant fax o e-mail a la FCPP en el període estipulat utilitzant el full d’inscripció de nous jugadors.

13.- NOTIFICACIÓ DELS EQUIPS I PAGAMENT

Els diferents equips participants hauran de comunicar a la FCPP (Via Fax, E-Mail o amb el mòdul d’inscripcions a la plana web www.pitchputt.cat) el nom dels seus jugadors com a molt tard el dimecres de la mateixa setmana que s’ha de disputar la prova, per tal de que la FCPP pugui procedir a la confecció d’horaris de sortida, comunicació dels mateixos i confecció de les targetes de joc.

L’equip haurà de realitzar una transferència a favor de la FCPP per la quantitat total dels drets de joc de tot l’equip (8x20€ = 160€) com a molt tard el dimecres de la mateixa setmana que s’ha de disputar una prova i enviar el comprovant de d’ingrés a la FCPP per fax o email si l’ingrés es fa posteriorment al diumenge, o podrà efectuar el pagament en efectiu a la seu de la FCPP fins el dimecres de la mateixa setmana que s’ha de disputar una prova.

Al pagament de la primera jornada de joc es tindran que pagar conjuntament els drets de joc de tot l’equip i la quota del club esportiu per a ser membre de la FCPP com a requisit indispensable per poder participar a la competició.

Es considerarà que un equip està inscrit per jugar una prova si el dimecres de la mateixa setmana que s’ha de disputar la prova ha comunicat els jugadors i ha realitzat la transferència indicant el nom de l’equip participant

No s’admetran pagaments en el mateix camp, per tant els equips que no realitzin el pagament dins del termini estipulat perdran la seva plaça per jugar.

14.- CANVIS D’ALINEACIÓ

Els equips des de la notificació dels components el dimecres abans de cada prova, fins a la celebració de la prova únicament podran canviar un jugador individual i una parella de forma que només es tinguin que refer dues targetes de joc (una individual i una de parelles). Caldrà presentar un justificant escrit per a fer més canvis. El Comitè de Competició de la prova valorarà la validesa del justificant i determinarà si és vàlid el canvi però en tot cas només es permetran més canvis dels especificats al Reglament quan les modificacions per força major impliquin a tots els canvis efectuats.

15.- ENTRENAMENTS PREVIS

Durant la setmana anterior compresa des de, el diumenge anterior a les 14.00h  fins el dia abans que és juga la prova d’aquest campionat, els jugadors que ja estiguin notificats com a participants de la prova podran entrenar en el camp on es disputi la prova per un preu màxim de 10 euros per jugar 18 forats. Es respectaran els preus i les ofertes de cada camp si aquests són inferiors a 10 euros. En cas d’haver un campionat el preu serà el del campionat.

16.- HORARIS DE SORTIDA

Es faran per estricte ordre de classificació acumulada del campionat.

A la primera jornada de joc es jugarà per l’ordre de classificació final del Campionat de Catalunya per Equips 2011 jugant els millors classificats al principi. Els equips nous jugaran per ordre de preinscripció.

La resta de jornades de joc es jugarà per l’ordre de classificació acumulada del Campionat de Catalunya per Equips 2012 per ordre ascendent, és a dir, l’equip classificat en primera posició jugarà al principi.

En la darrera prova es jugarà per ordre descendent de la classificació acumulada del Campionat de Catalunya per Equips 2012, és a dir, els primers classificats seran els últims en jugar.

Els horaris de sortida del Campionat de Catalunya per Equips aquest any 2012 es jugarà en diferents dies despenent de la jornada de joc i de la divisió segons el següent desglossat:

1ª jornada:

- Dissabte 28/01: 1ª divisió i 4ª divisió

- Diumenge 29/01: 2ª divisió i 3ª divisió

 

2ª jornada:

- Dissabte 10/03: 2ª divisió i 3ª divisió

- Diumenge 11/03: 1ª divisió i 4ª divisió

 

3ª jornada:

- Dissabte 28/04: 1ª divisió,

- Dissabte 28/04 i  Diumenge 29/04: la resta de divisions (camps de 9 forats)

 

4ª jornada:

- Dissabte 02/06: 2ª divisió i 3ª divisió

- Diumenge 03/06: 1ª divisió i 4ª divisió

- Dissabte 02/06 i Diumenge 03/06: Aquells grups amb camps seu de 9 forats

 

5ª jornada:

- Dissabte 21/07: 1ª divisió i 4ª divisió

- Diumenge 22/07: 2ª divisió i 3ª divisió

- Dissabte 21/07 i Diumenge 22/07: Aquells grups amb camps seu de 9 forats

 

6ª jornada:

- Dissabte 08/09: 2ª divisió i 3ª divisió

- Diumenge 09/09: 1ª divisió i 4ª divisió

 

7ª jornada:

- Dissabte 06/10: 4ª divisió

- Diumenge 07/10: 2ª divisió i 3ª divisió

 

17.- GREEN-FEE

El preu de cada prova serà de 20 euros per jugador. Cada equip pagarà l'import dels 8 greenfees corresponents a cada prova, presenti o no els 8 jugadors i els ingressarà per transferència bancària a la FCPP segons s’estableix a l’apartat de notificació dels equips i pagament.

18.- SANCIONS

S´ aplicarà la normativa disciplinària de la FCPP, a excepció de qualsevol norma que la FCPP pugui publicar en aquest Reglament i les modificacions que la Comissió Esportiva pugui modificar o afegir durant el transcurs de la competició.

Els clubs que deixin d’abonar alguna quantitat corresponen als drets de joc en qualsevol de les jornades de joc, no podran participar a la resta de proves de l’actual edició del Campionat de Catalunya per Equips mentre no hagin pagat la quantitat pendent.

Els clubs amb deutes pendents amb la FCPP d’anys anteriors hauran de pagar les quantitats pendents per a poder participar.

Els clubs que no hagin enviat el llistat de jugadors d’una prova o no hagin realitzat el pagament en el termini establert en aquest Reglament en alguna de les jornades de joc previstes no podran jugar aquella prova en concret.

Queden exclosos els casos de força major que es tindran que justificar degudament així com la suspensió de proves amb motiu d’inclemències meteorològiques segons el punt 2 d’aquest Reglament.

Els drets de les places de joc són dels clubs així com les responsabilitats que es deriven d’aquest Reglament.

19.- TROFEUS

El Club guanyador de primera divisió podrà retenir el trofeu Josep Maria de Anzizu  fins el final de la següent edició. Aquest trofeu serà perpetu i no serà mai propietat de cap equip guanyador.

El Club guanyador de cada zona de segona divisió podrà retenir el trofeu fins el final de la següent edició. Aquest trofeu serà perpetu i no serà mai propietat de cap equip guanyador.

El Club guanyador de cada zona de tercera divisió podrà retenir el trofeu fins el final de la següent edició. Aquest trofeu serà perpetu i no serà mai propietat de cap equip guanyador.

El Club guanyador de cada zona de quarta divisió podrà retenir el trofeu fins el final de la següent edició. Aquest trofeu serà perpetu i no serà mai propietat de cap equip guanyador.

Es lliurarà a un màxim de 12 jugadors de l’equip guanyador de primera divisió un trofeu commemoratiu de l’edició.

Es lliurarà a un màxim de 12 jugadors de l’equip guanyador de cada zona de segona divisió un trofeu commemoratiu de l’edició.

Es lliurarà a un màxim de 12 jugadors de l’equip guanyador de cada zona de tercera divisió un record commemoratiu de l’edició.

Es lliurarà a un màxim de 12 jugadors de l’equip guanyador de cada zona de quarta divisió un record commemoratiu de l’edició.

El lliurament de trofeus es farà durant la celebració de la Nit del P&P 2012.

20.- RECOMANACIONS ALS EQUIPS

Es recomana als equips participants en aquest Campionat que incorporin en el seu vestuari el logotip de la FCPP que poden demanar gratuïtament a la secretaria de la FCPP durant el mes de gener de 2012.

Es recomana també que els equips que ho desitgin, que enviïn una fotografia de l’equip en format digital per e-mail a la secretaria de la FCPP per trametre-la als diferents mitjans de comunicació.

21.- OBLIGACIONS DEL CAMP ORGANITZADOR

El camp s’encarregarà d’elaborar amb el programa informàtic de competicions de la FCPP les targetes dels participants, el control de les sortides, el control de l’entrega de targes i el còmput de les targes. La publicació de resultats i l’ordre de sortida, dels jugadors serà competència de la FCPP.

El camp organitzador facilitarà una peça de fruita i ½ litre d’aigua com a mínim per jugador i disposarà d’un o més punts de distribució d’aigua durant el recorregut (apart de les instal·lacions/casa-club del camp) encara que sigui de pagament. El camp procurarà que l’aigua estigui fresca quan les temperatures així ho aconsellin.

El camp estarà obert com a mínim 1 hora abans de l’inici de la competició, i fins ½ hora després d’acabar l’últim jugador de la prova.

Totes aquestes tasques així com el bon marcatge del camp i les seves condicions seran supervisades per la FCPP quan aquesta ho consideri oportú. El Comitè Organitzador de la prova és la Comissió Esportiva de la FCPP i en aquest sentit el camp ha de prestar tant al Comitè Organitzador de la prova com al Comitè de Competició de la prova o a qualsevol dels seus membres tots els mitjans de que disposi pel correcte desenvolupament de la mateixa.

L’incompliment per part del camp organitzador d’algun punt d’aquest reglament impedirà entrar a formar part del sorteig de competicions oficials per l’any 2013.

22.- RECLAMACIONS

Les reclamacions es faran al Comitè de Competició de la prova abans que es tanqui la prova. En cas de fer-se una reclamació posterior s’haurà de fer a la Comissió Esportiva de la FCPP. 

 

Clickar per veure o descarregar el full d'inscripció de nous jugadors en format PDF

 

FULL D’INSCRIPCIÓ DE NOUS JUGADORS AL CAMPIONAT DE CATALUNYA PER EQUIPS 2012

 

Segons Reglament de la Competició:

12.-  INCORPORACIÓ DE NOUS JUGADORS

Si un equip vol inscriure nous jugadors en el seu equip ho pot fer durant el transcurs de la competició en qualsevol moment menys en els períodes compresos entre el dimecres anterior a la celebració d’una prova i el diumenge de celebració d’aquesta prova per tal d’evitar que els canvis d’alineació un cop notificat l’equip per jugar una prova es facin amb jugadors no inscrits prèviament amb l’equip.

El màxim de jugadors possibles inscrits en un equip és de 25.

Els jugadors dels equips dependents d’un mateix club podran inscriure’s i jugar en un altre equip del mateix club que jugui en una categoria superior amb independència de si ja han jugat amb l’equip de categoria inferior, però un cop hagin jugat a la categoria superior no podran tornar a jugar a la categoria inferior durant la temporada 2012.

Els jugadors inscrits a qualsevol equip podran canviar d’equip sempre que no hagin participat encara a cap prova de la temprada 2012 amb independència del club al que pertanyin cap dels dos equips.

La forma d’incorporar un jugador en un equip és mitjançant fax o e-mail a la FCPP en el període estipulat utilitzant el full d’inscripció de nous jugadors.

 

Nom equip:

Divisió:

 

Llicència

Nom nou jugador

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nom Capità

 

          

 

                  Signatura del Capità

 

Clickar per veure o descarregar el full d'inscripció al Campionat en format PDF

 

FULL D’INSCRIPCIÓ AL CAMPIONAT DE CATALUNYA PER EQUIPS 2012

 

Segons Reglament de la Competició:

10.- TANCAMENT D’INSCRIPCIONS

S´ hauran de presentar les llistes dels jugadors integrants de cada equip (via Fax o e-mail) a la FCPP fins el dia 13 de gener de 2012, amb un mínim de 8 jugadors i un màxim de 25 jugadors per equip.

En aquesta llista haurà de constar obligatòriament el nom dels jugadors i el número de llicència de tots els jugadors inscrits. També caldrà especificar el nom del jugador que assumeix les funcions de capità de l’equip  i un número de telèfon de contacte i adreça d’e-mail. És molt recomanable que el capità de l’equip tingui accés a internet per poder realitzar les alineacions de cada jornada de joc.

Nom equip:

Divisió:

Nom Club:

 

 

Llicència

Nom Jugador

Llicència

Nom Jugador

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nom Capità

 

 

Web club

 

Telèfon Capità

 

 

Telèfon Club

 

E-mail Capità

 

 

E-mail Club

 

 

 

 

 

Signatura Capità                                                        Signatura President

MAPA WEB

       
 
FCPP ACPP
Diputació 274, pral. A
08009 Barcelona
Tel. 93 342 42 49 - Fax 93 412 16 79
info@pitch.cat - www.pitch.cat
Avís legal
La FCPP té el suport de la:
Generalitat de Catalunya EsportCat
La FCPP forma part de la:
UFEC FIPPA EPPA FOCIR
EEC