Aquest web utilitza galetes ("cookies") pròpies i de tercers per millorar l'experiència de l'usuari. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús.   Ok
f

FCPP Federació Catalana de Pitch and Putt

Reglament del I Interclubs Femení ACPP 2009

Ets a:  IniciNotíciesFemeníNotícia id 9880
30.01.2009

FemeníReglament del I Interclubs Femení ACPP 2009

Reglament del I Interclubs Femení ACPP 2009. La competició comença el 7 de febrer a Gualta i a Portal del Roc
Interclubs ACPP 2009

I  INTERCLUBS FEMENÍ  ACPP  2009

REGLAMENT

1.-PARTICIPANTS

Podran participar tots els equips que hagin realitzat la preinscripció a la competició i aquells que s’inscriguin amb anterioritat al començament de la competició sempre que això sigui possible a nivell organitzatiu fins un màxim de 48 equips.

En cas d’exhaurir el nombre màxim de 48 places, s’adjudicaran les places per ordre de preinscripció a la competició.

2.- COMITÈ D’ORGANITZACIÓ I DE COMPETICIÓ DE LA PROVA

El Comitè d’Organització estarà format pels membres de la Comissió Esportiva de l’ACPP, podent actuar el Comitè d’Urgència d’aquesta comissió quan les circumstàncies ho requereixin.

El Comitè de Competició de la Prova estarà format per dos membres de l’ACPP designats pel Comitè d’Organització i un responsable del camp on es jugui la competició. Presidirà aquest comitè un membre de l’ACPP.

La suspensió de la prova prèviament a la seva celebració és responsabilitat del Comitè d’Organització i la suspensió de la prova durant la seva celebració és responsabilitat del  Comitè de Competició de la prova.

La suspensió de la prova amb motiu d’inclemències meteorològiques es regirà segons el protocol aprovat per la Junta Directiva de l’ACPP.

3.- ZONES DE JOC

Hi haurà dues zones de joc dividides geogràficament(est i oest). El nombre màxim d’equips que podran participar a cada una de les zones serà de 24 per motius d’organització i s’intentarà equiparar en el possible el nombre d’equips participants a cada zona geogràfica.

Els equips participants podran escollir zona segons la procedència de les seves jugadores únicament quan el balanç d’equips d’ambdues zones així ho permeti, del contrari l’ACPP els distribuirà segons consideri oportú.

4.- DATES DE LA COMPETICIÓ

1ª jornada: 7 de febrer
2ª jornada: 14 de març
3ª jornada: 25 d’abril
4ª jornada: 9 de maig
5ª jornada: 27 de juny
 

5.- SEUS DE LES PROVES

 

 

1ª prova

2ª prova

3ª prova

4ª prova

5ª prova

Zona Est

Gualta

Teià

Fornells

Platja d’Aro

   St.Cebrià

Zona Oest

Portal del Roc

Manresa

El Vendrell

Roc 3

 

6.- MODALITAT DE JOC

Les sis jugadores participants a cada prova jugaran formant 3 parelles en la modalitat Fourball Medal Play Scratch i Handicap.

La puntuació total d’equip en modalitat Scratch es farà a partir de la suma de cops bruts totals de les dues parelles que hagin fet un millor resultat brut, descartant d’aquesta forma el pitjor resultat brut de les tres parelles.

La puntuació total d’equip en modalitat Handicap es farà a partir de la suma de cops nets totals de les dues parelles que hagin fet un millor resultat net, descartant d’aquesta forma el pitjor resultat net de les tres parelles.

En el cas que un equip (per circumstàncies de desqualificació o d´ incompareixença) puntuï menys de dues targetes, se li aplicaran 100 cops per targeta.

7.- CLASSIFICACIONS

A cada prova corresponent a cada jornada de joc la classificació per equips es realitzarà segons la puntuació obtinguda per la suma de les dues millors targetes mantenint dues classificacions, una Scratch i una Handicap. En cas d’empat a la suma de targetes, els equips empatats es classificaran a la mateixa posició i obtindran els punts de la posició en la que empatin, ocupant cada equip classificat a continuació la posició posterior al nombre d’equips amb millor resultat a la jornada de joc.

La classificació resultant a cada prova individual es traduirà en punts per les dues classificacions acumulades (Scratch i Handicap) de la competició seguint la següent taula:

1er classificat

150

2on classificat

140

3er classificat

130

4rt classificat

121

5è classificat

112

6è classificat

104

7è classificat

96

8è classificat

89

9è classificat

82

10è classificat

75

11è classificat

69

12è classificat

63

13è classificat

57

14è classificat

52

15è classificat

47

16è classificat

42

17è classificat

38

18è classificat

34

19è classificat

30

20è classificat

26

21è classificat

23

22è classificat

20

23è classificat

17

24è classificat

14

Les classificacions acumulades fins a la 4ª prova correspondran a la suma de les puntuacions obtingudes a cada una de les proves jugades fins el moment. En cas d’empat entre dos equips, el desempat es resoldrà per millor resultat d’equip a l’última prova, millor resultat d’equip a la suma de les dues últimes proves, i així fins a completar totes les proves, si encara així persistís l’empat, es decidirà per millor targeta descartada de la 5ª prova, de la 4ª prova, i així fins a la targeta descartada de la 1ª prova.

Les 4 primeres proves són classificatories per jugar la 5ª prova que es realitzarà en un únic camp per tots els equips participants de les dues zones.

Per tal de poder equiparar els resultats de les dues zones de joc, a la 5ª prova els dos equips millor classificats de cada zona (est i oest) s’enfrontaran segons el mateix format de competició de cada prova individual per definir les posicions de la 1 a la 4 a la classificació final, el 3er i 4rt millor equip de cada zona (est i oest) s’enfrontaran per definir les posicions de la 5 a la 8 a la classificació final i així fins a completar el total d’equips participants per tal de configurar una classificació final Scratch i una classificació final Handicap definida únicament per posicions sense puntuació final.

En cas d’empat entre dos equips a la 5ª prova, el desempat es resoldrà per millor targeta descartada i en cas de persistir l’empat, es resoldrà pel millor resultat de les targetes de cada equip. En cas de resultats idèntics, es tindrà en compte la puntuació assolida a les 4 primeres proves encara que aquestes siguin de zones diferents.

8.- EQUIPS

Els equips estaran formats per totes les jugadores que participin a cadascuna de les proves sempre que no hagin participat en el Interclubs Femení 2009 amb un altre equip. Els equips que vulguin realitzar alineacions a través de la plana web l’ACPP podran comunicar totes les jugadores integrants de l’equip fins un màxim de 25 jugadores.

9.- TANCAMENT D’INSCRIPCIONS

S´ hauran de presentar les llistes de les sis jugadores participants a la primera prova( via Fax o e-mail) a l’ACPP fins el dia 3 de febrer de 2009.

En aquesta llista haurà de constar obligatòriament el nom de les jugadores i el num de llicència de totes les jugadores inscrites. També caldrà especificar el nom de la jugadora que assumeix les funcions de capitana de l’equip  i un num de telèfon de contacte i adreça d’e-mail. A partir d’aquest any és imprescindible que la capitana de l’equip tingui accés a internet per poder realitzar les alineacions de cada jornada de joc.

10.- LA CAPITANA DE L’EQUIP

Cada equip nomenarà obligatòriament una capitana i ho farà constar a la llista de jugadores enviada a l’ACPP. La capitana serà la única persona de contacte amb l’organització de la prova abans de la seva celebració. Hauran de facilitar obligatòriament un e-mail i un telèfon mòbil de contacte.

La capitana serà la responsable de la notificació dels equips a cada jornada de joc a l’ACPP així com l’abonament dels drets de joc a cada jornada de joc de la forma establerta, la incorporació de noves jugadores a l’equip i els canvis d’alineacions.

La capitana de la prova podrà ser la capitana o qualsevol altre jugadora de l’equip en la seva representació sigui jugadora per aquella prova en concret o no.

La capitana de la prova, i en cas de que no hi sigui present, qualsevol jugadora en la seva representació s’haurà de presentar 20 minuts abans de la sortida de la primera jugadora de l’equip a l’àrbitre de la prova i tindrà que identificar-se durant tota la celebració de la prova amb un braçalet distintiu.

11.-  INCORPORACIÓ DE NOVES JUGADORES

Si un equip vol inscriure noves jugadores en el seu equip ho pot fer durant el transcurs de la competició en qualsevol moment menys en els períodes compresos entre el dimarts anterior a la celebració d’una prova i el diumenge de celebració d’aquesta prova per tal d’evitar que els canvis d’alineació un cop notificat l’equip per jugar una prova es facin amb jugadores no inscrites prèviament amb l’equip.

El màxim de jugadores possibles inscrites en un equip és de 25 i no es permetran baixes pel que una jugadora inscrita una vegada en un equip per l’edició 2009 d’aquest campionat ja no podrà ser inscrita per cap altre equip de la mateixa o de diferent zona.

12.- NOTIFICACIÓ DELS EQUIPS I PAGAMENT

Els diferents equips participants hauran de comunicar a l’ACPP (Via Fax, E-Mail o amb el mòdul d’inscripcions excepte a la primera prova) el nom de les seves jugadors com a molt tard el dimarts de la mateixa setmana que s’ha de disputar la prova, per tal de que l’ACPP pugui procedir a la confecció d’horaris de sortida, comunicació dels mateixos i confecció de les targetes de joc.

La inscripció es podrà fer mitjançant fax o e-mail com fins ara i mitjançant el mòdul d’inscripcions a la plana web www.pitchputt.cat

L’equip haurà de realitzar una transferència a favor de l’ACPP per la quantitat total dels drets de joc de tot l’equip (6x19€ = 114€) com a molt tard el dimarts de la mateixa setmana que s’ha de disputar una prova i enviar el comprovant de d’ingrés a l’ACPP per fax si l’ingrés es fa posteriorment al diumenge, o podrà efectuar el pagament en efectiu a la seu de l’ACPP fins el dimarts de la mateixa setmana que s’ha de disputar una prova.

Es considerarà que un equip està inscrit per jugar una prova si el dimarts de la mateixa setmana que s’ha de disputar la prova ha comunicat les jugadores i ha realitzat la transferència indicant el nom de l’equip participant

No s’admetran pagaments en el mateix camp, per tant els equips que no realitzin el pagament dins del termini estipulat perdran la seva plaça per jugar.

13.- CANVIS D’ALINEACIÓ

Els equips des de la notificació dels components el dimarts abans de cada prova, fins a la celebració de la prova únicament podran canviar un màxim de dues jugadores que podran sortir de l’alineació inicialment prevista i ser reemplaçades per altres jugadores inscrites a l’equip. Caldrà presentar un justificant escrit per a fer més canvis. El Comitè de Competició de la prova valorarà la validesa del justificant i determinarà si és vàlid el canvi però en tot cas només es permetran més canvis dels especificats al reglament quan les modificacions per força major impliquin a tots els canvis efectuats.

14.- ENTRENAMENTS PREVIS

Durant la setmana anterior compresa del dilluns al divendres de la setmana en que és juga una prova d’aquest campionat, les jugadores que ja estiguin notificades com a participants de la prova podran entrenar en el camp on es disputi la prova per un preu màxim de 10 euros en dia laborable per jugar 18 forats. Es respectaran els preus i les ofertes de cada camp entre setmana si aquests són inferiors a 10 euros. En cas d’haver un campionat el preu serà el del campionat.

15.- HORARIS DE SORTIDA

Es faran per estricte ordre de classificació acumulada scratch del campionat.

A la primera jornada de joc, per no tenir classificació d’altres temporades, es determinarà l’ordre de sortida segons la mitja de handicap de les jugadores inscrites per la primera prova.

La resta de jornades de joc es jugarà per l’ordre de classificació scratch acumulada del Interclubs Femení ACPP 2009 per ordre ascendent, és a dir, l’equip classificat en primera posició jugarà al principi.

En la darrera prova on jugaran tots els equips participants a la competició es jugarà per ordre descendent de la classificació scrtach acumulada del Interclubs Femení FCPP 2009, és a dir, els equips que definiran les primeres posicions de la classificació scratch final seran els últims en jugar.

Els horaris de sortida en totes les seus es realitzaran començat el dissabte al matí realitzant les sortides necessàries per permetre la participació de tots els equips acabant la competició el mateix dissabte o el diumenge si fos necessari segons ho determini la Comissió Esportiva per assegurar el bon desenvolupament de totes les proves. Es dividiran els equips en les diferents sortides de forma que quedi equilibrat el nombre de participants a cada sortida simultània i tenint en compte criteris organitzatius.

16.- GREEN-FEE

El preu de cada prova serà de 19 euros per jugadora. Cada equip pagarà l'import dels 6 greenfees corresponents a cada prova, presenti o no les 6 jugadores i els ingressarà per transferència bancària a l’ACPP segons s’estableix a l’apartat de notificació dels equips.

17.- SANCIONS

S´ aplicarà la normativa disciplinària de l’ACPP, a excepció de qualsevol norma que l’ACPP pugui publicar en aquest Reglament i les modificacions que la Comissió Esportiva pugui modificar o afegir durant el transcurs de la competició.

Els clubs que deixin d’abonar alguna quantitat corresponen als drets de joc en qualsevol de les jornades de joc, no podran participar a la resta de proves de l’actual edició del Interclubs Femení ACPP.

Els clubs que no hagin enviat el llistat de jugadores d’una prova o no hagin realitzat el pagament en el termini establert en aquest Reglament en alguna de les jornades de joc previstes no podran jugar aquella prova en concret.

Queden exclosos els casos de força major que es tindran que justificar degudament així com la suspensió de proves amb motiu d’inclemències meteorològiques segons el punt 2 d’aquest Reglament.

18.- TROFEUS

L’equip guanyador de la classificació scratch del Interclubs Femení ACPP podrà retenir el trofeu que l’acredita com a equip guanyador fins el final de la següent edició. Aquest trofeu serà perpetu i no serà mai propietat de cap equip guanyador.

L’equip guanyador de la classificació handicap del Interclubs Femení ACPP podrà retenir el trofeu que l’acredita com a equip guanyador fins el final de la següent edició. Aquest trofeu serà perpetu i no serà mai propietat de cap equip guanyador.

Obtindran també premi els equips classificats en segona i tercera posició a la categoria scratch i a la categoria handicap.

Es lliurarà a un màxim de 10 jugadores de l’equip guanyador de la classificació scratch del Interclubs Femení ACPP un trofeu commemoratiu de l’edició.

Es lliurarà a un màxim de 10 jugadores de l’equip guanyador de la classificació handicap del Interclubs Femení ACPP un trofeu commemoratiu de l’edició.

El lliurament de trofeus es farà durant la celebració de la Nit del P&P 2009.

19.- RECOMANACIONS ALS EQUIPS

Es recomana també que els equips que ho desitgin, que enviïn una fotografia de l’equip en format digital per e-mail a la secretaria de l’ACPP per trametre-la als diferents mitjans de comunicació.

20.- OBLIGACIONS DEL CAMP ORGANITZADOR

El camp s’encarregarà d’elaborar amb el programa informàtic de competicions de l’ACPP les targetes dels participants, el control de les sortides,el control de l’entrega de targes i el còmput de les targes. La publicació de resultats i l’ordre de sortida, de les jugadores serà competència de l’ACPP.

El camp organitzador facilitarà una peça de fruita i ½ litre d’aigua com a mínim per jugadora i disposarà d’un o més punts de distribució d’aigua durant el recorregut (apart de les instal·lacions/casa-club del camp) encara que sigui de pagament. El camp procurarà que l’aigua estigui fresca quan les temperatures així ho aconsellin.

El camp estarà obert com a mínim 1 hora abans de l’inici de la competició, i fins ½ hora després d’acabar l’última jugadora de la prova.

Totes aquestes tasques així com el bon marcatge del camp i les seves condicions seran supervisades per l’ACPP quan aquesta ho consideri oportú. El Comitè Organitzador de la prova és la Comissió Esportiva de l’ACPP i en aquest sentit el camp ha de prestar tant al Comitè Organitzador de la prova com al Comitè de Competició de la prova o a qualsevol dels seus membres tots els mitjans de que disposi pel correcte desenvolupament de la mateixa.

Els camps seus de les proves procuraran tenir a disposició de l’organització un marcador per si una de les parelles participants queda jugant sola en un tee per incompareixença d’una parella.

L’incompliment per part del camp organitzador d’algun punt d’aquest reglament impedirà entrar a formar part del sorteig de competicions oficials per l’any 2009.

21.- RECLAMACIONS

Les reclamacions es faran al Comitè de Competició de la prova abans que es tanqui la prova. En cas de fer-se una reclamació posterior s’haurà de fer a la Comissió Esportiva de l’ACPP.

 

FULL D’INSCRIPCIÓ AL INTERCLUBS FEMENÍ ACPP 2009

Segons Reglament de la Competició:

9.- TANCAMENT D’INSCRIPCIONS

S´ hauran de presentar les llistes de les sis jugadores participants a la primera prova( via Fax o e-mail) a l’ACPP fins el dia 3 de febrer de 2009.

En aquesta llista haurà de constar obligatòriament el nom de les jugadores i el num de llicència de totes les jugadores inscrites. També caldrà especificar el nom de la jugadora que assumeix les funcions de capitana de l’equip  i un num de telèfon de contacte i adreça d’e-mail. A partir d’aquest any és imprescindible que la capitana de l’equip tingui accés a internet per poder realitzar les alineacions de cada jornada de joc.

Equip:

Zona:

 

Llicència

Nom Jugadora

Llicència

Nom Jugadora

 

Parella 1:

 

 

 

 

 

Parella 2:

 

 

 

 

 

Parella 3:

 

 

 

 

 

 

Altres jugadores membres de l’equip:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nom Capitana

 

Telèfon Capitana

 

E-mail Capitana

 

                      Signatura de la Capitana

MAPA WEB

       
 
FCPP ACPP
Diputació 274, pral. A
08009 Barcelona
Tel. 93 342 42 49 - Fax 93 412 16 79
info@pitch.cat - www.pitch.cat
Avís Legal
Política de Privacitat
Política de Cookies
La FCPP té el suport de la:
 
Generalitat de Catalunya EsportCat
La FCPP forma part de la:
UFEC FIPPA EPPA FOCIR
EEC