Aquest web utilitza galetes ("cookies") pròpies i de tercers per millorar l'experiència de l'usuari. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús.   Ok

FCPP Federació Catalana de Pitch and Putt

Resum Acta Comissió Esportiva ACPP mes de novembre

Ets a:  IniciNotíciesComissió EsportivaNotícia id 11929
14.11.2009

Comissió EsportivaResum Acta Comissió Esportiva ACPP mes de novembre

Resum de l'Acta de la reunió de la Comissió Esportiva ACPP corresponent al mes de novembre de 2009
Ordre del dia Comissió Esportiva ACPP

Resum de l’Acta de la reunió de Comissió Esportiva ACPP novembre-2009

 

1.- Cartes rebudes

 

S’ha rebut una carta on s’explica el fet de que un jugador va ser informat en un camp on hi havia una competició social que s’havia previst un premi especial per realitzar un forat en 1. El jugador va tenir la sort de poder fer aquest forat en 1 i al arribar a entregar la targeta de joc, va ser informat de que eren dos els jugadors que havien aconseguit el mateix a la mateixa competició. El camp va decidir sortejar el regal previst entre els dos jugadors quan a l’anunci de la competició no existia reglamentació sobre aquest fet ni es preveia la possibilitat de que hi hagués més d’un forat en 1.

 

La Comissió Esportiva no pot entrar a valorar la forma d’adjudicar premis o altres elements en competicions socials tot i que està en el seu dret de recomanar als camps que absolutament totes les competicions socials han de tenir un Reglament que reguli tots els aspectes de la competició.

 

La Comissió Esportiva s’encarregarà de redactar un Reglament tipus per a competicions socials i el posarà a disposició dels camps perquè aquests el puguin modificar en funció de les seves necessitats i característiques concretes de cada competició, així aquest i altres aspectes quedaran recollits en un document que estarà publicat al taulell d’anuncis de cada camp i per cada competició. Aquest punt es lligarà amb la formació dels Comitès de Competició que està previst començar a principis d’any  i encara que es tractin de recomanacions als camps per reglamentar cadascun dels aspectes d’una competició, si que es demanarà als camps que tinguin un Reglament consultable pels jugadors de les competicions perquè una competició sigui vàlida per modificar handicap.

 

2.- Preparació del Reglament Interclubs Femení

 

S’està confeccionant conjuntament amb el Comitè Femení el Reglament del Interclubs Femení 2010 i es proposen a continuació les següents modificacions respecte al Reglament de l’any 2009 un cop tractades a la Comissió Esportiva:

 

  • Es limita la competició a 48 equips participants amb preferència per aquells equips que ja han participat a l’edició de l’any anterior.
  • Es preveu 6 jornades de joc, 4 a la fase regular dividides en dues zones geogràfiques i 2 a la fase final forçant que es jugui una prova a cadascuna de les dues zones geogràfiques.
  • Per facilitar que puguin participar totes les jugadores que ho desitgin, de les 4 proves de la fase regular 2 es jugaran en dissabte i 2 en diumenge, i de les 2 proves de la fase final 1 es jugarà en dissabte i 1 en diumenge.
  • Els empats que es produeixin als equips a cada jornada de joc es tractaran d’idèntica forma a la que s’utilitzi en el Campionat de Catalunya per Equips.
  • A les últimes dues proves jugaran un total de 24 equips exactament per d’aquesta forma d’una banda realitzar sortides simultànies complertes i d’altre banda eliminar l’absurd de classificar tots els equips a les posicions més baixes de la taula de classificació.
  • Es modifica la puntuació final de la competició perquè la fase regular si es tingui en compte a la classificació final amb un sistema que dona major importància a la fase final (66%) i  la vegada iguala els resultats aconseguits a la fase regular a les dues zones geogràfiques (33%). La puntuació inicial de cada equip participant a la fase final serà la puntuació que resultaria per obtenir en una prova la posició assolida a la fase regular, d’aquesta forma els 2 equips millor classificats a cadascuna de les zones començaran a jugar la fase final amb 150 punts acumulats, el 2 equips classificats en 2ª posició a cadascuna de les zones amb 140 punts, etc... igualant d’aquesta forma la puntuació de ambdues zones. El resultat final a la fase final de la competició serà per tant el resultant de sumar la puntuació que prové de la posició de classificació a la fase regular i les dues proves que conformen la fase final.
  • Els equips estaran formats per totes les jugadores que participin a cadascuna de les proves sempre que no hagin participat en el Interclubs Femení 2010 anteriorment amb un altre equip fins un màxim de 12 jugadores.
  • S’amplia el període d’entrenament començant diumenge a les 14:00 de la setmana anterior i fins el divendres de la setmana en que és juga una prova d’aquest campionat podent les jugadores que ja estiguin notificades com a participants de la prova entrenar en el camp on es disputi la prova per un preu màxim de 10 euros en dia laborable per jugar 18 forats. Es respectaran els preus i les ofertes de cada camp entre setmana si aquests són inferiors a 10 euros. En cas d’haver un campionat el preu serà el del campionat.

 

3.- Preparació Reglament Interclubs Juvenil

 

S’està confeccionant conjuntament amb el Comitè Femení el Reglament del Interclubs Juvenil 2010 i es proposen a continuació les següents modificacions respecte al Reglament de l’any 2009 un cop tractades a la Comissió Esportiva:

 

  • Es proposa mantenir les mateixes categories del Rànquing (Benjamí, Benjamí, Aleví, Infantil, Cadet i Júnior) però per fer més atractiva la competició per equips que és la que fa que s'aglutini un gran nombre de jugadors, es proposen tres categories de joc:
    • Categoria iniciació (Prebenjamí i benjamí) igual que aquest any, 9 forats.
    • Categoria competició (Aleví i infantil) 18 forats
    • Categoria supercompetició (Cadets i Juniors) 18 forats

D'aquesta forma es dona continuïtat als cadets i júniors que fins ara és una franja d'edat que troben que han de sortir de la competició.

  • Sempre un jugador podrà jugar a l'equip de categoria superior del mateix club si ho demana expressament per aquella jornada de joc podent a cada jornada de joc únicament participar en una categoria de joc. El jugador haurà de complir un requisit mínim de handicap:
    • handicap 18,4 per un prebenjamí o benjamí que vulgui jugar a categoria competició
    • handicap 13,4 per un prebenjamí, benjamí, aleví o infantil que vulgui jugar a categoria supercompetició
  • Només es permetran caddies a categoria iniciació amb independència de l'edat del jugador.
  • Es modificarà l'horari límit per entregar les llistes de jugadors al dilluns de la mateixa setmana que es juga a les 14:00, d'aquesta forma hi hauria més marge per poder confeccionar les llistes amb els horaris de sortida.
  • Respecte al sistema de puntuació cal que la fase regular si puntuï d'alguna forma, i s’utilitzarà el mateix model previst al Interclubs femení. La puntuació inicial de cada equip participant a la fase final serà la puntuació que resultaria per obtenir en una prova la posició assolida a la fase regular, d’aquesta forma els 2 equips millor classificats a cadascuna de les zones començaran a jugar la fase final amb 150 punts acumulats, el 2 equips classificats en 2ª posició a cadascuna de les zones amb 140 punts, etc... igualant d’aquesta forma la puntuació de ambdues zones. El resultat final a la fase final de la competició serà per tant el resultant de sumar la puntuació que prové de la posició de classificació a la fase regular i les dues proves que conformen la fase final.
  • Els empats que es produeixin als equips a cada jornada de joc es tractaran d’idèntica forma a la que s’utilitzi en el Campionat de Catalunya per Equips.

 

 

MAPA WEB

       
 
FCPP ACPP
Diputació 274, pral. A
08009 Barcelona
Tel. 93 342 42 49 - Fax 93 412 16 79
info@pitch.cat - www.pitch.cat
Avís legal
La FCPP té el suport de la:
Generalitat de Catalunya EsportCat
La FCPP forma part de la:
UFEC FIPPA EPPA FOCIR
EEC