Aquest web utilitza galetes ("cookies") pròpies i de tercers per millorar l'experiència de l'usuari. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús.   Ok
f

FCPP Federació Catalana de Pitch and Putt

Reglament del XIVè Campionat de Catalunya per Equips FCPP 2009

Ets a:  IniciNotíciesCamp. Catalunya per EquipsNotícia id 9767
07.01.2009

Camp. Catalunya per EquipsReglament del XIVè Campionat de Catalunya per Equips FCPP 2009

Reglament del XIVè Campionat de Catalunya per Equips -Interclubs- FCPP 2009
ACPP - XIè CAMPIONAT DE CATALUNYA

FCPP - XIVè CAMPIONAT DE CATALUNYA

PER EQUIPS DE PITCH & PUTT -

INTERCLUBS 2009

REGLAMENT

1.-PARTICIPANTS

Podran participar tots els clubs pertanyents a la Federació Catalana de P&P que estiguin al corrent del pagament de les seves quotes com a membres, hagin realitzat la preinscripció a la competició i no tinguin cap deute o sanció pendent de anteriors edicions d’aquest Campionat.

Tots els clubs poden presentar els equips que creguin convenient, però la preferència d’inscripció en cas d’exhaurir el nombre màxim de places serà per aquest ordre:

a)      Els equips participants a l’anterior edició.

b)      El primer equip dels nous clubs.

c)      Un equip addicional per club segons ordre de classificació de l’anterior edició, i desprès el segon equip dels clubs nous

d)      Un segon equip addicional segons el criteri c i així successivament fins a aplenar les categories.

Tots els clubs caldrà que estiguin registrats en el Registre d’Entitats Esportives de la Secretaria General de l’Esport de la Generalitat de Catalunya com a clubs. Aquells clubs que encara no consten com a registrats però han sol·licitat ser-ho, hauran de presentar còpia de tota la documentació presentada. Podran participar aquells equips que demostrin que han presentat tots els documents necessaris per la seva correcte inscripció abans de finalitzar l’any 2008.

Els equips andorrans no necessiten el requisit d’estar registrats en dependre d’una altra administració. Aquests clubs hauran de signar un acord de col·laboració amb la FCPP per a poder participar.

Sempre s’entén que els equips representen i depenen dels clubs i que tots els drets esportius son propietat del club. Aquestos drets esportius no es poden cedir ni traspassar.

Els equips preinscrits segons la circular podran tenir plaça segons els criteris d’admissió abans esmentats. Els equips que s’hagin inscrit posteriorment seran acceptats en la competició si queden places vacants i per estricte ordre d’arribada de les inscripcions.

2.- COMITÈ D’ORGANITZACIÓ I DE COMPETICIÓ DE LA PROVA

El Comitè d’Organització estarà format pels membres de la Comissió Esportiva de la FCPP, podent actuar el Comitè d’Urgència d’aquesta comissió quan les circumstàncies ho requereixin.

El Comitè de Competició de la Prova estarà format per dos membres de la FCPP designats pel Comitè d’Organització i un responsable del camp on es jugui la competició. Presidirà aquest comitè un membre de la FCPP.

La suspensió de la prova prèviament a la seva celebració és responsabilitat del Comitè d’Organització i la suspensió de la prova durant la seva celebració és responsabilitat del  Comitè de Competició de la prova.

 

La suspensió de la prova amb motiu d’inclemències meteorològiques es regirà segons el protocol aprovat per la Junta Directiva de la FCPP i exposat a la circular nº5/2006 de la FCPP.

3.- DIVISIONS I ZONES

Hi haurà quatre divisions, la primera i la segona divisió amb zona única, la tercera divisió amb dues zones de joc denominades est i oest, i la quarta divisió amb tres zones de joc denominades est, centre i oest.

L’any 2009, la primera divisió, la segona divisió i les dues zones de tercera divisió estaran formades pels 18 equips que a l’any 2008 van guanyar-se el dret per classificació a l’anterior edició d’aquest campionat segons Reglament de la Competició.

En cas d’una plaça vacant a qualsevol de les tres divisions, mantindria la categoria l’últim equip en baixar.

La tercera divisió divideix Catalunya en dues zones (est i oest). El nombre màxim d’equips que podran participar a cada una de les zones de tercera divisió serà de 18 per motius d’organització. Els equips participants podran escollir zona segons la situació del club al que pertanyen únicament quan el balanç d’equips de ambdues zones així ho permeti, del contrari la FCPP els distribuirà segons consideri oportú per igualar al màxim el nombre d’equips participants a cada zona. Tindran prioritat els equips que ja han jugat edicions anteriors en una zona determinada i a continuació s’establirà la preferència per escollir zona de joc segons la classificació de l’any 2008.

La quarta divisió divideix Catalunya en tres zones (est, centre i oest). Els equips participants podran escollir zona segons la situació del club al que pertanyen únicament quan el balanç d’equips de les tres zones així ho permeti per motius d’organització, del contrari la FCPP els distribuirà segons consideri oportú.

Els nous equips que participin en aquest Campionat començaran a la quarta divisió i podran escollir zona segons la situació del club al que pertanyen únicament quan el balanç d’equips de les tres zones així ho permeti per motius d’organització, del contrari la FCPP els distribuirà segons consideri oportú.

En cas de no arribar al nombre de 54 equips a 4ª divisió, els equips es distribuiran seguint els criteris establerts i fins un màxim de 18 equips per cada zona de joc.

En cas de superar el nombre de 54 equips a 4ª divisió, els equips es distribuiran seguint els criteris establerts  i obtenint un equilibri d’equips per zones respectant al màxim les preferències de zona dels equips preinscrits amb un màxim de 24 equips per zona.

Els criteris de preferència per escollir zona a quarta divisió són els següents i seguint l’ordre establert:

-         Escolliran zona de joc en primer lloc els equips que baixen de 3ª div. a 4ª div.

-         A continuació els equips que ja jugaven l’any 2008.

-         A continuació els equips nous que no varen jugar l’any 2008.

-         Finalment els equips preinscrits fora de plaç sempre que això no suposi un problema organitzatiu de la competició.

L’ordre establert dins de cadascun d’aquest criteris, és la classificació obtinguda en aquest campionat l’any 2008 per a equips que ja jugaven la competició desempatant segons la comparació de punts obtinguts en cas de tenir que comparar equips classificats a la mateixa posició i que jugaven a zones diferents l’any 2008. Per equips nous l’ordre establert serà l’ordre d’arribada a la secretaria de les preinscripcions al Campionat.

A totes les divisions es jugaran 6 proves i el còmput total de les 6 proves serà el que determinarà la classificació final.

Les divisions, zones, dates i camps seus d’aquesta competició segons el sorteig efectuat per la FCPP son les següents:

4.- DATES DE LA COMPETICIÓ

1ª jornada: 31 de gener i 1 de febrer

2ª jornada: 28 de febrer i 1 de març

3ª jornada: 28 i 29 de març

4ª jornada: 2 i 3 de maig

5ª jornada: 20 i 21 de juny

6ª jornada: 4 i 5 de juliol

 

5.- SEUS DE LES PROVES

 

 

1ª prova

2ª prova

3ª prova

4ª prova

5ª prova

6ª prova

1ª divisió

Roc 3

El Vendrell

La Garriga

Mas Gurumbau

Bonàrea

Lleida

2ª divisió

Montjuïc

Gualta

Roc 3

Sant Jaume

La Figuerola

Montseny

3ª divisió Est

Sant Cebrià

Papalús

Mas Pagés

Tennis Mora

Fornells

Castelló

3ª divisió Oest

Vallès

Vallromanes

Can Cuyàs

Bellpuig

Badalona

L'Ampolla

4ª divisió Est

Castelló

Platja d’Aro

Mas Nou

Perelada

Papalús

Franciac

4ª divisió Cent

Tennis Mora

Teià

HCP1

Vallromanes

Can Rafel

Sant Cebrià

4ª divisió Oest

La Figuerola

Manresa

L'Ampolla

Portal del Roc

Sant Jaume

Bonàrea

 

6.- ASCENSOS I DESCENSOS PEL 2009

 

Segons decisió de la Junta Directiva respecte a la configuració de la competició pel 2010 amb la següent configuració: 1ª divisió (18 equips), dues zones de 2ª divisió (18 equips cadascuna), dues zones de 3ª divisió (18 equips cadascuna) i dues o més zones de 4 divisió, els ascensos i descensos es realitzarien de la següent forma:

 

  • Els 4 últims classificats de 1ª divisió baixen a 2ª divisió.
  • Els 4 primers classificats de 2ª divisió pugen a 1ª divisió.
  • Cap equip de 2ª divisió baixa a 3ª divisió.
  • Els 9 primers classificats de cada zona  de 3ª divisió pugen a 2ª divisió.
  • Cap equip de 3ª divisió baixa a 4ª divisió.
  • Els 6 primers classificats de cada zona de 4ª divisió pugen a 3ª divisió.
  • En cas de renuncia de un equip, la plaça vacant es mantindrà per l’últim equip en perdre la categoria.

 

Altres formats no especificats aquí es resoldran a la Comissió Esportiva de la FCPP seguint les directrius aquí marcades i de la forma més justa possible informant als jugadors el més aviat possible i preferiblement abans d’acabar la competició del 2009.

7.- MODALITAT DE JOC

Es jugaran dues modalitats. A cada jornada de joc, quatre integrants d’un equip jugaran Medal Play Scratch i puntuen les tres millors targetes. Els altres quatre jugadors participaran per parelles en la modalitat Fourball Medal Play Scratch, puntuant la millor parella.

La puntuació total d’equip es farà a partir de la suma de cops totals dels tres participants individuals que hagin fet un millor resultat més la parella que hagi fet el millor resultat.

En el cas que un equip (per circumstàncies de desqualificació o d´ incompareixença) puntuï menys de tres targetes individuals o cap fourball, se li aplicaran 100 cops per targeta, fins a completar les tres individuals més la targeta fourball.

8.- CLASSIFICACIONS

A cada prova corresponent a cada jornada de joc la classificació per equips es realitzarà segons la puntuació obtinguda per la suma de les tres millors targetes individuals i la millor targeta fourball. En cas d’empat a la suma de targetes, els equips empatats es classificaran a la mateixa posició i obtindran els punts de la posició en la que empatin, ocupant cada equip classificat a continuació la posició posterior al nombre d’equips amb millor resultat a la jornada de joc.

La classificació resultant a cada prova individual es traduirà en punts per la classificació acumulada de la competició seguint la següent taula:

1er classificat

100

2on classificat

90

3er classificat

80

4rt classificat

72

5è classificat

64

6è classificat

56

7è classificat

50

8è classificat

44

9è classificat

38

10è classificat

33

11è classificat

28

12è classificat

23

13è classificat

19

14è classificat

15

15è classificat

11

16è classificat

7

17è classificat

3

18è class. i següents

0

La classificació acumulada correspondrà a la suma de les puntuacions obtingudes a cada una de les proves jugades fins el moment. En cas d’empat entre dos equips, el desempat es resoldrà per millor resultat d’equip a l’última prova, millor resultat d’equip a la suma de les dues últimes proves, i així fins a completar totes les proves.


veure annex al Reglament - Modificació del sistema de puntuació a 4ª divisió

9.- EQUIPS

Els equips estaran formats per un màxim de 25 participants inscrits tots ells com a màxim en un equip de la forma establerta ja sigui abans de començar la competició o durant el transcurs de les diferents proves de la forma que estableix aquest reglament.

10.- TANCAMENT D’INSCRIPCIONS

S´ hauran de presentar les llistes dels jugadors integrants de cada equip (via Fax o e-mail) a la FCPP fins el dia 19 de Gener de 2009, amb un mínim de 8 jugadors i un màxim de 25 jugadors per equip.

En aquesta llista haurà de constar obligatòriament el nom dels jugadors i el num de llicència de tots els jugadors inscrits. També caldrà especificar el nom del jugador que assumeix les funcions de capità de l’equip  i un num de telèfon de contacte i adreça d’e-mail. A partir d’aquest any és imprescindible que el capità de l’equip tingui accés a internet per poder realitzar les alineacions de cada jornada de joc.

11.- EL CAPITÀ DE L’EQUIP

Cada equip nomenarà obligatòriament un capità i ho farà constar a la llista de jugadors enviada a la FCPP. El capità serà la única persona de contacte amb l’organització de la prova abans de la seva celebració. Hauran de facilitar obligatòriament un e-mail i un telèfon mòbil de contacte.

El capità serà el responsable de la notificació dels equips a cada jornada de joc a la FCPP així com l’abonament dels drets de joc a cada jornada de joc de la forma establerta, la incorporació de nous jugadors a l’equip i els canvis d’alineacions.

El capità de la prova podrà ser el capità o qualsevol altre jugador de l’equip en la seva representació sigui jugador per aquella prova en concret o no.

El capità de la prova, i en cas de que no hi sigui present, qualsevol jugador en la seva representació s’haurà de presentar 20 minuts abans de la sortida del primer jugador de l’equip a l’àrbitre de la prova i tindrà que identificar-se durant tota la celebració de la prova amb un braçalet distintiu.

12.-  INCORPORACIÓ DE NOUS JUGADORS

Si un equip vol inscriure nous jugadors en el seu equip ho pot fer durant el transcurs de la competició en qualsevol moment menys en els períodes compresos entre el dimarts anterior a la celebració d’una prova i el diumenge de celebració d’aquesta prova per tal d’evitar que els canvis d’alineació un cop notificat l’equip per jugar una prova es facin amb jugadors no inscrits prèviament amb l’equip.

El màxim de jugadors possibles inscrits en un equip és de 25 i no es permetran baixes pel que un jugador inscrit una vegada en un equip per l’edició 2009 d’aquest campionat ja no podrà ser inscrit per cap altre equip de la mateixa o de diferent divisió i/o zona.

La forma d’incorporar un jugador en un equip és mitjançant fax o e-mail a la FCPP en el període estipulat utilitzant el full d’inscripció de nous jugadors.

13.- NOTIFICACIÓ DELS EQUIPS I PAGAMENT

Els diferents equips participants hauran de comunicar a la FCPP (Via Fax, E-Mail o amb el mòdul d’inscripcions) el nom dels seus jugadors com a molt tard el dimarts de la mateixa setmana que s’ha de disputar la prova, per tal de que la FCPP pugui procedir a la confecció d’horaris de sortida, comunicació dels mateixos i confecció de les targetes de joc.

Aquest any 2009 la inscripció es podrà fer mitjançant fax o e-mail com fins ara i mitjançant el mòdul d’inscripcions a la plana web www.pitchputt.cat

L’equip haurà de realitzar una transferència a favor de la FCPP per la quantitat total dels drets de joc de tot l’equip (8x19€ = 152€) com a molt tard el dimarts de la mateixa setmana que s’ha de disputar una prova i enviar el comprovant de d’ingrés a la FCPP per fax si l’ingrés es fa posteriorment al diumenge, o podrà efectuar el pagament en efectiu a la seu de la FCPP fins el dimarts de la mateixa setmana que s’ha de disputar una prova.

Al pagament de la primera jornada de joc es tindran que pagar conjuntament els drets de joc de tot l’equip i la quota del club esportiu per ser membre de la FCPP com a requisit indispensable per poder participar a la competició.

Es considerarà que un equip està inscrit per jugar una prova si el dimarts de la mateixa setmana que s’ha de disputar la prova ha comunicat els jugadors i ha realitzat la transferència indicant el nom de l’equip participant

No s’admetran pagaments en el mateix camp, per tant els equips que no realitzin el pagament dins del termini estipulat perdran la seva plaça per jugar.

En el moment del tancament de la notificació dels equips, els jugadors participants hauran de tenir un handicap de joc 10,4 o inferior per equips de primera i segona divisió i 18.4 o inferior per equips de tercera i quarta divisió.

14.- CANVIS D’ALINEACIÓ

Els equips des de la notificació dels components el dimarts abans de cada prova, fins a la celebració de la prova únicament podran canviar un jugador individual i una parella de forma que només es tinguin que refer dues targetes de joc (una individual i una de parelles). Caldrà presentar un justificant escrit per a fer més canvis. El Comitè de Competició de la prova valorarà la validesa del justificant i determinarà si és vàlid el canvi però en tot cas només es permetran més canvis dels especificats al reglament quan les modificacions per força major impliquin a tots els canvis efectuats.

15.- ENTRENAMENTS PREVIS

Durant la setmana anterior compresa del dilluns al divendres de la setmana en que és juga una prova d’aquest campionat, els jugadors que ja estiguin notificats com a participants de la prova podran entrenar en el camp on es disputi la prova per un preu màxim de 10 euros en dia laborable per jugar 18 forats. Es respectaran els preus i les ofertes de cada camp entre setmana si aquests són inferiors a 10 euros. En cas d’haver un campionat el preu serà el del campionat.

16.- HORARIS DE SORTIDA

Es faran per estricte ordre de classificació acumulada del campionat.

A la primera jornada de joc es jugarà per l’ordre de classificació final del Campionat de Catalunya per Equip 2008 jugant els millors classificats al principi. Els equips nous jugaran per ordre de preinscripció.

La resta de jornades de joc es jugarà per l’ordre de classificació acumulada del Campionat de Catalunya per Equips 2009 per ordre ascendent, és a dir, l’equip classificat en primera posició jugarà al principi.

En la darrera prova es jugarà per ordre descendent de la classificació acumulada del Campionat de Catalunya per Equips 2009, és a dir, els primers classificats seran els últims en jugar.

Els horaris de sortida en totes les seus es realitzaran començat el dissabte al matí realitzant les sortides necessàries per permetre la participació de tots els equips acabant la competició el mateix dissabte o el diumenge si fos necessari segons ho determini la Comissió Esportiva per assegurar el bon desenvolupament de totes les proves.

17.- GREEN-FEE

El preu de cada prova serà de 19 euros per jugador. Cada equip pagarà l'import dels 8 greenfees corresponents a cada prova, presenti o no els 8 jugadors i els ingressarà per transferència bancària a la FCPP segons s’estableix a l’apartat de notificació dels equips.

18.- SANCIONS

S´ aplicarà la normativa disciplinària de la FCPP, a excepció de qualsevol norma que la FCPP pugui publicar en aquest Reglament i les modificacions que la Comissió Esportiva pugui modificar o afegir durant el transcurs de la competició.

Els clubs que deixin d’abonar alguna quantitat corresponen als drets de joc en qualsevol de les jornades de joc, no podran participar a la resta de proves de l’actual edició del Campionat de Catalunya per Equips.

Els clubs que no hagin enviat el llistat de jugadors d’una prova o no hagin realitzat el pagament en el termini establert en aquest Reglament en alguna de les jornades de joc previstes no podran jugar aquella prova en concret.

Queden exclosos els casos de força major que es tindran que justificar degudament així com la suspensió de proves amb motiu d’inclemències meteorològiques segons el punt 2 d’aquest Reglament.

19.- TROFEUS

El Club guanyador de primera divisió podrà retenir el trofeu Josep Maria de Anzizu  fins el final de la següent edició. Aquest trofeu serà perpetu i no serà mai propietat de cap equip guanyador.

El Club guanyador de segona divisió podrà retenir el trofeu fins el final de la següent edició. Aquest trofeu serà perpetu i no serà mai propietat de cap equip guanyador.

El Club guanyador de cada zona de tercera divisió podrà retenir el trofeu fins el final de la següent edició. Aquest trofeu serà perpetu i no serà mai propietat de cap equip guanyador.

El Club guanyador de cada zona de quarta divisió podrà retenir el trofeu fins el final de la següent edició. Aquest trofeu serà perpetu i no serà mai propietat de cap equip guanyador.

Es lliurarà a un màxim de 12 jugadors de l’equip guanyador de primera divisió un trofeu commemoratiu de l’edició.

Es lliurarà a un màxim de 12 jugadors de l’equip guanyador de segona divisió un trofeu commemoratiu de l’edició.

Es lliurarà a un màxim de 12 jugadors de l’equip guanyador de cada zona de tercera divisió un record commemoratiu de l’edició.

Es lliurarà a un màxim de 12 jugadors de l’equip guanyador de cada zona de quarta divisió un record commemoratiu de l’edició.

El lliurament de trofeus es farà durant la celebració de la Nit del P&P 2009.

20.- RECOMANACIONS ALS EQUIPS

Es recomana als equips participants en aquest Campionat que incorporin en el seu vestuari el logotip de la FCPP que poden demanar gratuïtament a la secretaria de la FCPP durant el mes de gener de 2009.

Es recomana també que els equips que ho desitgin, que enviïn una fotografia de l’equip en format digital per e-mail a la secretaria de la FCPP per trametre-la als diferents mitjans de comunicació.

21.- OBLIGACIONS DEL CAMP ORGANITZADOR

El camp s’encarregarà d’elaborar amb el programa informàtic de competicions de la FCPP les targetes dels participants, el control de les sortides,el control de l’entrega de targes i el còmput de les targes. La publicació de resultats i l’ordre de sortida, dels jugadors serà competència de la FCPP.

El camp organitzador facilitarà una peça de fruita i ½ litre d’aigua com a mínim per jugador i disposarà d’un o més punts de distribució d’aigua durant el recorregut (apart de les instal·lacions/casa-club del camp) encara que sigui de pagament. El camp procurarà que l’aigua estigui fresca quan les temperatures així ho aconsellin.
El camp estarà obert com a mínim 1 hora abans de l’inici de la competició, i fins ½ hora després d’acabar l’últim jugador de la prova.

Totes aquestes tasques així com el bon marcatge del camp i les seves condicions seran supervisades per la FCPP quan aquesta ho consideri oportú. El Comitè Organitzador de la prova és la Comissió Esportiva de la FCPP i en aquest sentit el camp ha de prestar tant al Comitè Organitzador de la prova com al Comitè de Competició de la prova o a qualsevol dels seus membres tots els mitjans de que disposi pel correcte desenvolupament de la mateixa.

L’incompliment per part del camp organitzador d’algun punt d’aquest reglament impedirà entrar a formar part del sorteig de competicions oficials per l’any 2009.

22.- RECLAMACIONS

Les reclamacions es faran al Comitè de Competició de la prova abans que es tanqui la prova. En cas de fer-se una reclamació posterior s’haurà de fer a la Comissió Esportiva de la FCPP.

 

FULL D’INSCRIPCIÓ DE NOUS JUGADORS AL CAMPIONAT DE CATALUNYA PER EQUIPS 2009

Segons Reglament de la Competició:

12.-  INCORPORACIÓ DE NOUS JUGADORS

Si un equip vol inscriure nous jugadors en el seu equip ho pot fer durant el transcurs de la competició en qualsevol moment menys en els períodes compresos entre el dimarts anterior a la celebració d’una prova i el diumenge de celebració d’aquesta prova per tal d’evitar que els canvis d’alineació un cop notificat l’equip per jugar una prova es facin amb jugadors no inscrits prèviament amb l’equip.

El màxim de jugadors possibles inscrits en un equip és de 25 i no es permetran baixes pel que un jugador inscrit una vegada en un equip per l’edició 2009 d’aquest campionat ja no podrà ser inscrit per cap altre equip de la mateixa o de diferent divisió i/o zona.

La forma d’incorporar un jugador en un equip és mitjançant fax o e-mail a la FCPP en el període estipulat utilitzant el full d’inscripció de nous jugadors.

Equip:

Divisió:

 

Llicència

Nom nou jugador

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nom Capità

 

           

 

                  Signatura del Capità

 

 

FULL D’INSCRIPCIÓ AL CAMPIONAT DE CATALUNYA PER EQUIPS 2009

Segons Reglament de la Competició:

10.- TANCAMENT D’INSCRIPCIONS

S´ hauran de presentar les llistes dels jugadors integrants de cada equip (via Fax o e-mail) a la FCPP fins el dia 19 de Gener de 2009, amb un mínim de 8 jugadors i un màxim de 25 jugadors per equip. En aquesta llista haurà de constar obligatòriament el nom dels jugadors i el num de llicència de tots els jugadors inscrits. També caldrà especificar el nom del jugador que assumeix les funcions de capità de l’equip  i un num de telèfon de contacte i adreça d’e-mail.

18.- SANCIONS

S´ aplicarà la normativa disciplinària de la FCPP, a excepció de qualsevol norma que la FCPP pugui publicar en aquest Reglament i les modificacions que la Comissió Esportiva pugui modificar o afegir durant el transcurs de la competició. Els clubs que deixin d’abonar alguna quantitat corresponen als drets de joc en qualsevol de les jornades de joc, no podran participar a la resta de proves de l’actual edició del Campionat de Catalunya per Equips. Els clubs que no arribin a temps de retirar les targetes de joc abans de la finalització de la sortida simultània a la que li corresponia jugar, no podran participar a la resta de proves de l’actual edició del Campionat de Catalunya per Equips. Els clubs que no hagin enviat el llistat de jugadors d’una prova o no hagin realitzat el pagament en el termini establert en aquest Reglament en alguna de les jornades de joc previstes no podran jugar la resta de proves de l’actual edició del Campionat de Catalunya per Equips. Queden exclosos els casos de força major que es tindran que justificar degudament així com la suspensió de proves amb motiu d’inclemències meteorològiques segons el punt 2 d’aquest Reglament.

Equip:

Divisió:

 

Llicència

Nom Jugador

Llicència

Nom Jugador

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                       

 

Nom Capità

 

Telèfon Capità

 

E-mail Capità

 

                      Signatura del Capità

MAPA WEB

       
 
FCPP ACPP
Diputació 274, pral. A
08009 Barcelona
Tel. 93 342 42 49 - Fax 93 412 16 79
info@pitch.cat - www.pitch.cat
Avís Legal
Política de Privacitat
Política de Cookies
La FCPP té el suport de la:
 
Generalitat de Catalunya EsportCat
La FCPP forma part de la:
UFEC FIPPA EPPA FOCIR
EEC